wtorek, 3 maja 2016

★ZASADY!★

Tym razem kłaniam się z innej strony *ukłon*..

Ze względu, że mam nieco cięższy okres w życiu (szkoła, szpital, obowiązki domowe i tak w kółko + sprawy prywatne) mam chwilowy brak weny. Co wcale nie oznacza, że przestanę wstawiać, bo mam kilka rozdziałów do przodu, JEDNAK!

NIC ZA DARMO, NIESTETY, TAKA POLSKA.

Muszę wiedzieć, że mam dla kogo wrzucać, prawda? Wiecie, nie ma komentarzy, to ja nie wiem.. 
Chodzi o to, że proszę, aby były chociaż te 3 komentarze, bo to serio cholernie motywuje, mychy ;*

Dla was to kilka minut, a dla mnie +100 do weny!

Więc kochani, zepnijcie się w sobie, bo NA WAS LICZĘ!

Następny rozdział pojawi się, owszem, że się pojawi! Jednakże to od was zależy, co w nim się znajdzie! 
Tak się składa, że jestem przygotowana na każdą okoliczność, również na taką, że wstawię rozdział, kończący całe Otherside. 
(nie lubię zostawiać niedokończonych prac)
Zapytam więc szczerze: Chcecie tego?

Tak więc..

Proszę, by pod poprzednim rozdziałem (tj. 19) pojawiły się jedynie pięć komentarzy, oczywiście jest to minimum (którego i tak nie wykonacie..)

Trudne? Nie.
Więc kochani, proszę..
Chcecie ciąg dalszy.. Dostaniecie.. Pod takim właśnie warunkiem.

CO WIĘCEJ!

MAM JEDNĄ ZASADĘ.
Pod każdym rozdziałem pojawią się min. trzy komentarze.
Nic trudnego, prawda?

Więc kochani, nie zmuszajcie mnie do podjęcia radykalnych decyzji!

POZDRAWIAM, 
WASZA wyimaginowana 

1 komentarz:

  1. dobrze gada, to nie jest takie trudne, żeby napisać po przeczytaniu w komentarzu co o tym sądzicie, kilka miłych słów na 200% zmotywuje ją do wstawiania kolejnych rozdziałów :) pozdrawiaaaaaaaaaaaaaaaaaam :)

    OdpowiedzUsuń